Betingelser og vilkår under denne
siden er basert på forbrukerkjøp som er regulert i forbrukerkjøpsloven.
Generelt
Priser
Minstebestilling
Betaling
Levering og frakt
Sporing
Kundeopplysninger
Angrerett
Reklamasjon
Generelt
Digipos AS reserverer seg for eventuelle feil i artikkelinformasjonen og
forbeholder oss retten til prisendringer uten varsel. Prisen endres IKKE på en
ordre kunden allerede har fått bekreftet Om Digipos ikke levere i henhold
til din bestilling, forbeholder Digipos seg retten til å kansellere hele
eller deler av bestillingen. Beskjed om dette blir gitt pr e-post.
Gjennomført bestilling innebærer at du godkjenner våre kjøpevilkår og samtykker
til at navn og emailadresse registreres i Digipos AS kunderegister.
Priser
Alle priser er ekskludert norsk merverdiavgift eller inkludert,
alt ettersom hvilken innstilling i nettbutikken du velger vedørende momsvisning.
Ordren gir deg oversikt over alle
kostnader ved bestilling.
Alle priser er oppgitt i norske
kroner, men eksklusiv porto.
Total fakturasum inkludert porto, mva.
og ekspedisjon vil stå spesifisert i ”Handlekurven”.
Betaling
Det tilbys betaling gjennom Klarna eller Svea. sine løsninger.
Her kan man betale med VISA, Mastercard, faktura eller via delbetaling.
Kortet eller annen betalingsmetode vil bli belastet i det varen sendes fra vårt eller eksternt lager.
Delbetaling
Gjennom vårt samarbeid med Svea Bank AB, filial i Norge kan du inngå en kontokredittavtale og dermed delbetale ditt kjøp. Kredittiden velger du ved å krysse av for det kampanjealternativet som passer for deg. Kjøpet kan alltid betales i sin helhet når som helst, innen forfall. For å betale med delbetaling må du angi ditt personnummer, det vil da bli foretatt en kredittsjekk. Forutsetningen for å delbetale kjøpet er blant annet at du er folkeregistrert i Norge og over 18 år. Du kan ikke ha noen betalingsanmerkninger. Eksempel på effektiv rente ved kjøp på 10 000 kr, løpetid 12 måneder, 0% rente, etableringsgebyr 195 kr, termingebyr 45 kr: 14,40% Har du spørsmål kan du ringe 73 93 06 70 for mer informasjon. Allmenne vilkår finner du her.
Standardiserte europeiske opplysninger om forbrukerkreditt (SEF) finner du her.
Faktura
Ved betaling med faktura samarbeider vi med Svea Bank AB, filial i Norge. For å betale med
faktura må du angi ditt personnummer eller organisasjonsnummer. Det vil da bli foretatt en
kredittsjekk. Forutsetningen for å betale med faktura er blant annet at du er folkeregistrert i Norge
og over 18 år. Du kan ikke ha noen betalingsanmerkninger.
Samtlige faktura er overdratt til Svea Bank AB, filial i Norge sin eiendom, og befriende betaling
skal kun skje til Svea Bank AB, filial i Norge.
Fakturaens betalingsvilkår er 14 dager. Ved for sen betaling påløper purregebyr iht. gjeldende
satser, og forsinkelsesrente med den rentesats som er bestemt etter lov om renter ved forsinket
betaling. Ved uteblivelse av betaling vil fakturaen bli overdratt til inkasso.
Frakt og Levering
Varekjøp er for tiden kun mulig til postadresser i Norge.
Digipos sender med ulike postleverandører i regi av våre underleverandører,
direkte til din forretningsadresse eller til nærmeste postkontor om ikke dør til dør levering er mulig.
Digipos vil forsøke å levere hele bestillingen samlet.
Dersom det ikke er mulig å levere
hele bestillingen innen rimelig tid, vil det delsendes med ettersendinger på
resterende kolli uten ekstra kostnader for forsendelse.
Leveringstid
Forventet leveringstid er 7 dager
etter bestilling. Dette er gitt at varen er på lager. Om varen ikke er på lager
vil du bli kontaktet for leveringstid, da dette varierer hos leverandør.
Kundeopplysninger
For å kunne handle hos Digipos AS, må du fylle ut alle
obligatoriske felt ikunderegistreringen. Dersom vi ikke får din e-postadresse, kan vi ikke sende noen
ordrebekreftelse, og vi kan heller ikke informere deg om
leveringsforsinkelser eller om deler av din bestilling ikke kan leveres.
Hver gang du bestiller fra Digipos AS, bør du kontrollere at de oppgitte
adresseopplysningene er riktige.
Kundeopplysningene du registrerer hos Digipos AS benyttes i ordrehåndtering og fakturering, for informasjon,
markedsføring og annet som fører til at våre tjenester kan fungere så bra som
mulig.
Vi garanterer at ingen andre får tilgang til å benytte kundeopplysninger til markedsføringsformål.
Digipos AS selger verken e-postadresser eller andre opplysninger til andre
parter.
Angrerett/-frist
For kjøp i nettbutikken har kunden ifølge angrerett-loven 14 dagers angrefrist
fra det tidspunkt vedkommende mottar varen. Det betyr at dersom du angrer på et kjøp du har gjort hos Digipos, kan du
returnere varen innen 14 dager etter at du mottok den og få salgssummen
refundert. Varen som returneres må være i vesentlig samme stand som da du mottok den.
Dersom du angrer på en bestilling før varene er sendt fra Digipos, kan du avbestille dem ved å sende en e-post
til [email protected] Husk å oppgi ditt navn og ordrenummeret som står i ordrebekreftelsen du har
fått på e-post. Etter Angrerettloven skal returkostnadene bæres av forbrukeren.
Så snart Digipos har mottatt og behandlet varene du har returnert, vil salgssummen bli tilbakeført til det
kredittkortet du benyttet ved bestilling eller kreditere fakturaen du har fått.
Reklamasjon
Hvis en vare fra Digipos skulle ha feil eller mangler kan kunden ha krav
på at feilen blir rettet, omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet.
Digipos anbefaler at reklamasjonen sendes skriftlig på epost til [email protected]
Reklamasjon på forsendelse, ekspedering m.m. må skje innen fem virkedager etter mottak.
Digipos vil skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner i løpet av tre dager.
Dersom varen må sendes i retur refunderer Digipos portoutgiftene.
Dersom produktene har feil eller mangler kan du etter
omstendighetene kreve: retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves.
Dette må skje innen 5 dager etter at du oppdaget feilen eller mangelen fra du får levert varen.
Du har likevel alltid minst to måneders reklamasjonsfrist. Retten til å reklamere gjelder i ett år etter at du overtok produktet, eller fem år dersom produktet er ment å vare vesentlig mer enn ett år. Reklamasjon må rettes mot selger av det aktuelle produkt dvs. Digipos AS
Vennligst ikke send returpakker i
oppkrav, de vil ikke bli innløst.