Vis pris med Mva

Driftsvilkår

sist oppdatert 10.05.2021

Hva er en driftsavtale, og hvorfor trenger jeg det? 

På en eller annen måte vil du måtte trenge dette. Men la oss se litt nærmere på hvem vi er. Vi er ikke bare et digitalt byrå. Vi er en komplett tilbyder av digitale løsninger. Det vil si at du som kunde trenger kun å forholde deg til oss. Vi driftere egne servere (webhotell), vi håndterer domener, sørger for god sikkerhet, vi tar backup av backupen og en drøss av andre løsninger og tekniske finesser. 

Så for at du skal få en nettside eller nettbutikk online må du betale for dette. I mange tilfeller betaler man webhotell, domene, support, backup til flere forskjellige tilbydere. Etter mange år i bransjen har vi sett at kundene ønsker det enkelt, og vi ønsker det stabilt og sikkert. Derfor bestemte vi oss i 2020 å levere alt selv. 

Dette gjør at kundene våre opplever mye raskere responstid på support og hjelp. Ved feil eller utfordringer har de kun en nerd å forholde seg til (uansett hva det er). 

Dette gjør faktisk at vi kan levere en bedre løsning, mer sikkert og ikke minst bedre for våre kunder. Ganske kult? Vi synes hvertfall det!

Vi har valgt å legge all kvalitet og sikkerhet i våre egne hender. Det er tross alt de vi stoler mest på!  

Hva er med i driftsavtalen?

Utenom fremoverlent support, rask responstid og alltid en varm kaffe klar hos Digipos..

Finner du under listet opp hva som er inkludert i vår standard driftsavtale: 

  • Webhotell og serverdrift.
  • Backup og backup av backupen.
  • Nødvendige oppdateringer for sikkerhet på nettsiden og eller nettbutikken.
  • Garanti for bruk av Norske og sikre servere.
  • Kontinuerlig optimalisering av hastighet og levering.

 

I Digipos driftsavtale, inkluderes det support for feilsituasjoner på nettsiden / nettbutikken uten at det tilkommer ekstra kostnader for konsulenthjelp.

Du som kunde er derfor sikret hjelp og kompetanse til en fast og forutsigbar pris, om først uhellet skulle være ute.

Brukersupporten er tilgjengelig mellom 08:00 til 16:00 Mandag til og med Fredag.

 

Særskilte vilkår for Digipos Web & Markedstjeneste

Drift av nettside og nettbutikk

Digipos AS skal utvikle og drifte kundens nettside eller nettbutikk.

Løsningen skal kun benyttes til kundens interne bruk og ikke til videresalg. Tjenesten kan inneholde vedlikehold på domene, webhotell, nettsider og nettbutikk. Kunden forplikter seg til kun å bruke Digipos som webleverandør under avtaleperioden.

 Prisen på driftsavtalen varierer etter ønsket oppfølgning og ressursbruk på våre servere og våre kundeutviklere.

Driftsavtalen løper fra den dagen man begynner å benytte våre løsninger, servere, ressurser, webhotell o.l.

 Digipos AS kan ikke holdes på noen form ansvarlig eller juridisk ansvarlig for ting/elementer som skjer hos 3. parts leverandører som påvirker nedetid eller økonomiske tap av noen forstand.

Digipos AS kan heller ikke i den forstand stilles økonomisk ansvarlig for påløpende kostnader dette medfører på noe vis eller hos kundens 3. parter.

 

Markedsføring og kampanjer

Transparens er viktig i våre avtaler og derfor benytter vi oss alltid av kundens kontoer på alle plattformene Digipos kjører kampanjer på.

Dette gir deg som kunde en unik innsikt i hva verdier vi som leverandør faktisk bistår med som underbygger Digipos sin rolle som rådgiver og ‘’moneymaker’’.

 

Kampanjer og annonser står derfor i 100% eierskap hos Digipos AS og ingen flere parter.

Ved brudd på avtaleforhold, forbeholder Digipos AS fortsett 100% eierskap til disse elementene om ikke annet er avtalt.

Kunden kan selv velge å kjøpe disse elementene ut for engangssum som tilsvarer 10x sum av månedlig markedsføringsavtale.

DIGIFRAKT - Enklere frakt for din nettbutikk

Bruk mindre tid og penger på frakt.

  • Lynrask ordrebehandling med Shipmondo EDI.
  • Gratis henting av dine pakker i butikk omløpende.

Vi har inngått avtale med Postnord i Norge og kan dermed tilby meget gode priser på frakt innland for din nettbutikk.

Gratis henteavtale

Alle bestillinger gjort gjennom vår fraktløsning, gir gratis henting av varer fra deres butikk eller lager. Løsningen har i utgangspunktet ingen kostnad utover selve fraktprisen. Bestillinger gjort før klokken 11:00 blir hentet samme dag.

I løpet av ca. 2 uker er fraktavtalen din klar og dere kan sende pakker med fra din bedrift, raskt, enkelt og rimelig!

 Priser

Digipos har forhandlet frem gode rabatter, basert på et stort samlet totalvolum sammen med våre kunder. Prisen på forsendelsen blir fakturert inkludert avgifter og rabatt.

Retningslinjer

Det er Digipos som er kontaktpunkt ved eventuelle forhold knyttet til forsendelsene, og alle henvendelser skal rettes til Digipos support. Digipos vil igjen ha kontakt med fraktleverandør i tilknytning til saken.

Digipos er ikke part i reklamasjoner og erstatningssaker.                          All reklamasjon må gjøres uten ugrunnet opphold, og kan ikke gjøres etter 1 år. Reklamasjon gjøres direkte på transportørens side.

Forsendelser følger Postnord sine til enhver tid gjeldende vilkår, se mer her:

* Prisene i vilkårene er veiledende før rabatter. Prisen på forsendelsen inkludert avgifter og rabatt, kommer frem ved faktura. Andre avgifter og gebyrer kan tilkomme i h.h.t vilkårene. Det kan tilkomme forsinkelser på henting av varer som skyldes perioder med uventet høyt volum hos fraktleverandøren.

0
    0
    Handlevogn
    Handlekurven er tomTilbake til butikk
      Calculate Shipping